Brevet Νεμεας 2013

Ελευσίνα πρωίΗ άδεια συμμετοχής είχε ήδη βγεί απο τη δευτέρα, και αφού το κρυολόγημα που με ταλαιπωρούσε απο το σαββατο είχε ήδη αρχίσει να υποχωρεί απο την τετάρτη, το μόνο που μπορούσε να χαλάσει τα σχέδια μου για συμμετοχή στο Brevet της Νεμέας ήταν η κακοκαιρία..η οποία ευτυχώς δεν ήρθε…

Σαββάτο πρωί, ώρα 7:15, παραλία Ελευσίνας, το ποδήλατο ξεφορτώνεται απο τη σχάρα και γίνονται οι τελευταίες ετοιμασίες, κράνος, φώτα, τζελάκια, νερά, ηλεκτρολύτες, όλα έτοιμα. Μέσα στο σκοτάδι έχει ήδη αρχίσει να μαζεύετε κόσμος (η συμμετοχή ξεπέρασε τα 600 άτομα) . Λίγα λεπτά μετά στην ουρά για το σφράγισμα της κάρτας συμμετοχής (μετά το σφράγισμα ο χρόνος μέτραγε, όποιος ήθελε έφευγε), η παρέα ήταν εκεί, ο Κώστας και ο Γιάννης είχαν ήδη σφραγίσει και με περίμεναν..

Σφράγισμα 7:41 και αναμονή για τους υπόλοιπους του γκρούπ μας (καμιά 10αριά άτομα ακόμα), 8:15 εκκίνηση του γκρούπ μας.

Τα πρώτα χιλιόμετρα είναι ανγνωριστικά, να ζεσταθείς, να καλημερίσεις τους φίλους σου, να κάνεις πλάκα, μέχρι να βγείς απο την Ελευσίνα με κατεύθυνση προς Μάντρα, Στη Μάνδρα το σημείο κλειδί είναι το σούπερ μάρκετ Γαλαξίας στο οποίο και στρίβουμε αριστερά. Μετά από λίγο αφήνουμε πίσω σας και τα τελευταία σπίτια και πάμε για την πρώτη ανηφόρα της διαδρομής, το Μελετάκι. Επειδή είναι πρωί ακόμη και άρα οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές και δεν έχουμε προλάβει να ζεσταθούμε καλά, ανεβαίνουμε ο καθ’ένας με το ρυθμό του. Η ανηφόρα δεν είναι τόσο μεγάλη σε μήκος, αλλά είναι αρκετά απότομη σε κάποια σημεία της. Στο 14ο χιλιόμετρο έχει ήδη αρχίσει να κατηφορίζει ο δρόμος και είναι κατηφορικός μέχρι που συναντάει την εθνική. Κάπου εκεί το γκρούπ ενώνεται ξανά..

Όλοι μαζί πλέον κινούμαστε στην παλιά εθνική με κατεύθυνση προς Κόρινθο, στο δρόμο περνάμε και μας περνάνε ποδηλάτες, η κίνηση είναι ακόμα πυκνή μιας και βρισκόμαστε στα πρώτα 30 χλμ της διαδρομής. Στις ανηφόρες της κακιάς σκάλας έχουμε τα πρώτα απρόοπτα, ενώ έχω μείνει 1 χλμ πίσω απο το γκρούπ λόγω πιο χαλαρού ρυθμου που ήθελα να διατηρήσω, ο Κώστας πιο μπροστά παθαίνει λάστιχο και στην αναμπουμπούλα μένει πίσω..το γκρούπ προχωράει, εγώ δεν τον βλέπω και τον προσπερνάω και ο Γιάννης που κατάλαβε την απουσία του γυρνάει πίσω να βοηθήσει..αυτό μου κοστίζει μια 15 λεπτη στάση για να δω τι έχει συμβεί και αν τα παιδιά χρειάζονται την βοήθειά μου. Μην μπορόντας να περιμένω άλλο και αφού θα τα έβγαζαν πέρα, μόνος πλέον, συνεχίζω για κόρινθο δίνοντας ραντεβού με τα παιδιά στον ισθμό.

Στάση για ανεφοδιασμό στους Αγ.Θεοδώρους στο 50 χλμ, σοκολάτα και νερό απο το περίπτερο και βούρ για ισθμό στον οποίο έφτασα περίπου στις 11:15 ..30 περίπου λεπτά μετά ήρθαν και τα παιδιά με εμφανές το σκίσιμο στο πίσω λάστιχο του ποδηλάτου του Κώστα απο την πέτρα που πάτησε.

15 λεπτά μετά ξεκινήσαμε για Νεμέα περνόντας έξω απο την αρχαία Κόρινθο και στρίβοντας δεξιά για Σολωμό και φτάνοντας τελικά στο Χιλιομόδι μετά απο συνεχόμενη ανηφορική αλλα με μικρή κλίση πορεία. Στάση στο φούρνο (είχε κάτι ωραίους λουκουμάδες), νερό και πάλι νερο!..

Τό γόνατο του Γιάννη πόναγε ήδη απο τον ισθμό, όμως με την δικιά μας παρότρυνση συνέχιζε την προσπάθεια..

Άφιξη στην Νεμέα (106 χλμ) στις 14:10 τσεκάρισμα καρτών στο control, κρουασανάκια νερο και 10 λεπτά μετά φύγαμε για επιστροφή! Ο δρόμος ευτυχώς μέχρι και το Βραχάτι ήταν κατηφορικός με ελάχιστες εξαιρέσεις!!

Πέρασμα απο τον Άσσο και στο Λέχαιο βρίσκουμε το επόμενο control (137 χλμ). Τοστάκι, νεράκι και 10 λεπτη ξεκούραση..ο Γιάννης ακόμα πονάει αλλά αφού έφτασε μέχρι εδώ…

Πέρασμα ισθμού και στάση για φωτό! έχουμε φάει το 65% της διαδρομής και τώρα το μόνο σοβαρό εμπόδιο που έμεινε είναι οι ανηφόρες στην κακία σκάλα…δεν τις σκέφτομαι και πολύ, ‘όταν τις φτάσουμε βλέπουμε’ έλεγα..

Στάση για…εκτόνωση…( μία απο τις πολλές ) στη Motor Oil, κάπου εκεί πήρα και το τελευταίο απο τα 3 τζελάκι που είχα μιας και σε 20 – 30 λεπτά φτάναμε στις ανηφόρες. Φτάνοντας τελικά στην κακιά σκάλα, είτε γιατί με είχε πιάσει το τζελάκι, είτε γιατί είχα αποθέματα ενέργειας, κατάπια τις ανηφόρες με ευκολία που με ξάφνιασε ευχάριστα (180 χλμ), και ο Γιάννης άντεχε ακόμα!, Κάπου εκεί στις ανηφόρες και βλέποντας οτι πάταγα, ξεγελάστηκα και ανάλωσα αρκετή ενέργεια φωνάζοντας απο χαρά!, Ήξερα πως θα το μετάνιωνα μετά μιας και μένανε ακόμα 25 χλμ..φτάνοντας στην κορυφή και έχοντας πια σουρουπώσει, έκατσα για 2 λεπτά περιμένοντας τα παιδιά και θαύμασα τη θέα του κόλπου της Ελευσίνας με τα άπειρα φώτα απο την στεριά τρυγίρω. ‘Κρίμα που δεν έχω φωτογραφική μηχανή να αποτυπωθει ωραία το τοπίο’ , σκέφτηκα.

Συνεχίσαμε κατηφορίζοντας προς Ν.Πέραμο, μετά λουτρόπυργο και φτάσαμε ουσιαστικά στο τελευταίο εμπόδιο, τις ανηφόρες μετά το Νεράκι, έχοντας πια βραδιάσει για τα καλά και με τα φώτα αναμμένα, σιγά σιγά περάσαμε και αυτές τις ανηφορικές στροφές..πίσω μας και μακριά αχνοφαίνονταν τα φώτα άλλων ταλαίπωρων ποδηλατών..

Ήταν περίπου 19:30..ήμασταν 11 ώρες και 10 λεπτά στο δρόμο..είχαμε κουραστει αλλα όχι αρκετά..πηγαίναμε μάλλον μηχανικά θα έλεγα..κατηφορίζαμε προς τα ναυπηγία Ελευσίνας ακούγοντας τα τραγούδια απο τους απεργούς μέσα..Ξέραμε πως θα τερματιζαμε..με μια τουλάχιστον ώρα περιθώριο πριν θεωρηθούμε άκυροι..

Μία τελευταία ευθεία έξω απο την πυρκαλ..μετά Ελευσίνα, δεξιά παραλία και…σα να μην πέρασε μια ώρα!!!..με σκοτάδι φτάσαμε Ελευσίνα το πρωί με σκοτάδι γυρίσαμε..ακριβώς στις 20:05..11 ώρες και 50 λεπτά μετά την εκκίνησή μας..ένας μικρός άθλος..πίσω μας και άλλοι καταφτάνουν σιγά σιγα..και άλλοι που τα κατάφεραν, και άλλοι που θα φύγουν με την ικανοποίηση της νίκης, μιας νίκης όχι σε χρόνο που άλλωστε σε αυτή τη διοργάνωση δεν έχει καμία σημασία, μα σε περηφάνια, περήφανοι και κουρασμένοι!

Brevet Νεμέας : 208,65 χλμ σε 9 : 9′ καθαρού ποδηλατικού χρόνου με 22,7 μ.ω.τ

Υ.Γ : Η συγκεκριμένη διαδρομή μπορεί να μην είναι εντός Αττικής αλλά είναι μια φανταστική ευκαιρία να γνωρίσετε τις αντοχές σας.!

• WP_000083
  • χιλιομόδι
  • WP_000081
  • WP_000082

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/tkapgr/public_html/_www.athenswalk.gr/wp-content/themes/wp_dolce5-v1.1/part-related-posts.php on line 8